به زودی کاکو بند آلبوم منتشر می کند

۱۳۹۷/۱۰/۰۹

به زودی کاکو بند آلبوم منتشر می کند

 

دومین آلبوم رسمی کاکو بند در اوایل بهمن ماه منتشر می شود. آلبوم اول این گروه به نام دعوت بود که از منتشر آن دو سال میگذرد.
کاکو بند بعد از منتشر کردن آلبوم دعوت در سال ۹۴ دو سال از میادین انتشار آلبوم رسمی غیبت داشته؛ این گروه با دریافت مجوز های رسمی آماده منتشر کردن دومین آلبوم خود در بازار موسیقی می باشد.

 

 

57805535 - به زودی کاکو بند آلبوم منتشر می کند

 

 

دومین آلبوم رسمی کاکو بند

 

دومین آلبوم رسمی کاکوبند در حالی روانه بازار موسیقی خواهد شد که این اثر به لحاظ فرم و سبک، ادامه‌ای از موسیقی و سبک و سیاق این گروه است. کاکو بند در تلاش است بدون هیچ ارتباط زبانی و کلامی، با زبان موسیقی منحصر به فرد خود با مخاطبانش سخن بگوید. این مسیر باعث شده هرگونه مرز جغرافیایی برای کاکوبند بی معنی باشد.

برای انتشار این آلبوم جدید از کاکو بند، اعضاء گروه با همدلی و هم زبانی خواهان ماندگاری سبک و سیاق موسیقی گروهشان بوده اند. این اعضاء؛ نیما صرافی مهر، امیر علیزاده و پویا صرافی مهر هستند که بیش از سه سال برای انتشار این آلبوم انرژری گذاشتند و تلاش کردند.

این گروه به مدت دو سال است که تمامی کنسرت ها و فعالیت های خود را به حالت تعلیق در آورده اند، بنظر می رسد دلیل آن انتشار این آلبوم بوده که نیاز به همدلی و تلاش مضاعف تمامی اعضاء گروه را نیاز داشته است.

 

 

سبک و سیاق کاکو بند

 

 

کاکوبند تجربه ای در مقدم بودن لحن بر کلام است و از همان اوایل فعالیت خود برای تولید یک اثر در ژانر موسیقی جهانی تشکیل شد. قطعات موسیقی ساخته شده توسط این گروه به ظاهر فاقد معنا و مفهوم هستند و زبان در آن محدودیتی ندارد.

اما کاکو بند اینگونه میگوید

«خداوند احساسی‌ را به ما موهبت کرده که می‌خواهیم این احساس را با شنوندگان خود سهیم شویم»

 

 

 دانلود یکی از کار های کاکو بند

دانلود آهنگ جدید