هنرمندانی که غیبت آنها در جشنواره موسیقی فجر به چشم آمد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱

غایبان بزرگ موسیقی در جشنواره موسیقی فجر

 

تعدادی از خواننده ها با وجود اینکه کنسرت های مختلف و حضور فعال موسیقیایی در امسال داشتند؛ اما در سی و چهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر حضور ندارند.
این موضوع باعث تعجب و ناراحتی دوست داران این هنرمندان بزرگ در عرضه موسیقی کشورمان شد.

 

 

97 10 c18 1838 - هنرمندانی که غیبت آنها در جشنواره موسیقی فجر به چشم آمد

 

 

اخبار بخش موسیقی پاپ؛

 

 

با توجه به اخبار این روزها مسئولان در بخش موسیقی پاپ جشنواره موسیقی فجر سعی بر این داشتند که سلیقه های مختلف را در نظر بگیرند.
از همین رو خوانندگان جوان و با سابقه از جمله:

بهنام بانی، شهاب مظفری، امیرعباس گلاب، علیرضا طلیسچی، محسن ابراهیم‌زاده و گروه‌های هفت، پازل و ماکان اجرا کنندگان موسیقی پاپ برای علاقه‌مندان موسیقی پاپ هستند.

از این جمع تنها محسن ابراهیم زاده اولین حضور در جشنواره فجر را تجربه می کند.

 

 

غایبان بزرگ این جشنواره؛

 

در این جشنواره موضوعی بیشتر از هر چیز به چشم می آید؛ غیبت خوانندگانی ست که با توجه بهسابقه و فعالیت زیادی که داشتند اما نام آنها در لیست اجرا کنندگان موسیقی پاپ جشنواره موسیقی فجر امسال به چشم نمی آید. و این موضوع برای اهالی موسیقی پاپ و دوست دارارن این عزیزان موضوعی قابل تامل می باشد.

 

برخی از این خوانندگان عبارتند از:

 

محسن یگانه، رضا صادقی، فرزاد فرزین، احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، سیروان خسروی، محمد علیزاده، مهدی یراحی،سینا شعبانخانی، علی زندوکیلی، میثم ابراهیمی، علی لهراسبی، مازیار فلاحی، حامد همایون، زانیار خسروی

تعدادی دیگر از این خوانندگان هم هستند که جای آنها در لیست اجرا کنندگان موسیقی پا جشنواره موسیقی فجر خالی ست. برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.

 

 

شایان ذکر است؛

 

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ الی ۳۰ بهمن ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد، به سر دبیری شاهین فرهت؛ میزبان علاقه‌مندان بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر است.

 

دانلود آهنگ جدید

تازه ترین اخبار موسیقی