جدید ترین اثر علی شمس الهی

۱۳۹۷/۰۹/۱۰

علی شمس الهی جدیدترین اثر خود را در قالب موزیک ویدئو و تک آهنگ منتشر کرد.

 

 علی شمس الهی پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی خود به نام «رویای تازه» اقدام به انتشار جدیدترین اثر خود به نام «اینم یه جورشه» را با ترانه ای از مهرزاد امیرخانی و تنظیم میلاد ترابی تولید کرده است

 

اجرای کنسرت های

این خواننده تک اهنگ خود را در اجراهای زیادی در شمال کشور و دیگر شهرستانها روی صحنه برد این تک اهنگ  در حالی منتشر شده است که این خواننده در تدارک برگزاری کنسرت در تهران است.

 به زودی اخبار و اطلاعات اجرای این هنرمند در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

این خواننده موزیک ویدئوی جدید خود را به کارگردانی «بهار ایروانی» تولید کرده است.

1621193 888 300x300 - جدید ترین اثر علی شمس الهی

 

 

درباره این خواننده

این خواننده که بازیکن اسبق استقلال تهران و سایپا و داماش گیلان بوده است بعد از مسدومیت وی از دنیایی فوتبال خداحافظی کرد و پس از گذراندن دوره های موسیقی به دنیای موسیقی پیوست و تا کنون دومین البوم رسمی خود را به نام رویایی تازه به انتشار رسانده است.

 

چگونگی پیوستن این خواننده به فوتبال

علی شمس الهی گفت که پس از مصدومیت نیما نکیسا پیشنهاد ورود به عرصه هنر را به من داد من از کودکی به موسیقی علاقه بسیاری داشتم و پیانو مینواختم وی افزود نتیجه ورود من در عرصه هنر اعتماد به تهیه کننده ای به نام خانوم اعتمادی بود وانتشار البوم پرواز در سال ۸۸ بود که سه رو بیشتر در دنیای موسیقی نماند و این باعث شد تا من مدتی از این عرصه فاصلاه بگیرم و روی البوم رویای تازه کار کردم. و بعد از انتشار البوم رویای تازه روی تک اهنگ اینم یه جورشه کار کردم .

وی افزود که من تنها فوتبالیستیبودم که کامل از عرصه فوتبال خداحافظی کردم و دیگر ورزش کار همراه با فوتبال به خوانندگی پرداختند و هنر را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کردند

 

دانلود اهنگ جدید ، دانلود موزیک ، دانلود اهنگ ، ایران موزیک ، دانلود اهنگ جدید ایرانی ، جدید ترین اهنگ علی شمس الهی